|
Опис бізнесу(текстова частина)
Важливі події розвитку (в тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення, виділ) |
Iнститут "Харкiвський Водоканалпроект", що має таке найменування з 1967 р., було сформовано,як вiддiлення проектної контори Всесоюзного тресту "Водоканалбуд" у лютому 1932 р. згiдно Постанови N 573 вiд 05 грудня 1931 р. Ради Працi i Оборони СРСР для виконання проектiв будiвництва споруд та мереж водопоста- чання, водовiдведення та пов'язаних з ними гiдротехнiчних споруд по всiй територiї України. У 1932 р. проектне вiддiлення почало свою дiяльнiсть в м.Харковi як "Україн- ське вiддiлення Водоканалпроекту". З 1941 р. iнститут перейменовано у "Хар- кiвське вiддiлення Водоканалпроекту". Пiд час Вiтчизняної вiйни iнститут було евакуйовано на Урал. Восени 1943 р. його було повернуто до м.Харкова. З 1957 р. iнститут пiдпорядковуеться Держбуду СРСР i стає державним проектним закладом. Вiн входив до Всесоюзного об'єднання "СоюзводоканалНДIпроект". З 1992 р. iнс- титут пiдпорядковано Держбуду України, а у 1993 р. згiдно Наказу Мiнекономiки України його було корпоратизовано та перетворено на вiдкрите акцiонерне това- риство "Харкiвський Водоканалпроект". У 1995 р. цiлосний майновий комплекс iнституту було приватизовано акцiонерним товариством. Усi 100% акцiй першої емiсiї були викупленi акцiонерами. Державної частки акцiй ВАТ "Харкiвський Водоканалпроект" не має. |
Про організаційну структуру емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив розвитку, зміни в організаційній структурі у відповідності з попереднім звітним періодом |
Органiзацiйна структура ВАТ "Харкiвський Водоканалпроект" заснована на комплексному виконаннi проектно-вишукувальних робiт у напрямi водопоста- чання, водовiдведення, спецiальних та промислових гiдротехнiчних споруд та експлуатацiйного забезпечення власних будiвель, споруд, спецiалiзованого автотранспорту та iншої технiки, яка знаходиться на балансi пiдприємства. Згiдно "Статуту" управлiння проектною та фiнансовою дiяльнiстю виконує "Правлiння", яке обирається загальними зборами акцiонерiв один раз на 5 рокiв. У "Правлiння" входять 5 посадових осiб (голова правлiння,перший заступник голови правлiння - директор iнституту, перший заступник голови правлiння по фiн. та економiчним питанням, заступник голови правлiння - головний iнженер, член правлiнняї). Кожний з членiв "Правлiння" вiдповiдає та керує основними напрямками згiдно "Статуту" та наказу про розподiлення повноважень. ВАТ "Харкiвський Водоканалпроект" має слiдуючi основнi пiдроздiли: - вiддiл проектування систем водопостачання та водовiдведення(скорочено вiддiл ВIК); - вiддiл проектування гiдротехнiчних споруд(скорочено вiддiл ГТС); - сектори спецiальних будiвельних конструкцiй, автоматизацiї та електро- забезпечення, вентиляцiї та опалення, iнженерно-вишукувальних робiт, кошторисної документацiї; - сектор "АСУ та обладнання". Крiм того в iнститутi є допомiжнi пiдроздiли: - вiддiл iнформатики, терiторiальної дiяльностi та технiчної полiтики; - вiддiл експлуатацiї будiвель, споруд, технiчних засобiв та випуску проектно-кошторисної документацiї; - вiддiл кадрiв; - канцелярiя; - вiддiл бухгалтерського облiку та планування робiт.
Змiни в органiзацiйної структурi у вiдповiдностi з попереднiм звiтним перiодом вiдсутнi. |
Будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом звітного періоду, умови та результати цих пропозицій |
Будь-яких пропозицiй щодо реорганiзацiї з боку третiх осiб, протягом звiтного перiоду не було. |
Опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо) |
Бухгалтерський облiк здiйснюється вiдповiдно до закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" , нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерьского облiку та наказу по АТ про облiкову полiтику № бIн вiд 03.01.2011р.
Нарахування амортизацiї здiйснюється прямолiненим методом, оцiнка вартостi запасiв здiйснюється методом среднезваженої вартостi однорiдних запасiв, фiнансових iнвестицiй не має. |
Текст аудиторського висновку |
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю Аудиторська фiрма <ФОРПОСТ>
Незалежний аудитор
Iдентифiкацiйний код 30884519, м.Харкiв , вул.Сидоренкiвська,58
Свiдоцтво про державну реєстрацiю Серiя АОО № 505640 , видане Виконавчим комiтетом Харкiвської мiської ради 21.04.2000р., № запису 14801200000018488
Свiдоцтво про внесення в Реєстр аудиторських фiрм №2360, видане
рiшенням АПУ № 158 вiд 26.01.2006 р. , продовжено рiшенням АПУ №222I3 вiд 30.11.2010р.
Свiдоцтво про внесення до Реєстру аудитрських фiрм, якi можуть проводити аудиторськi перевiрки фiнансових установ , що здiйснюють дiяльнiсть на ринку цiнних паперiв АБ 000496
тел. (057) 337-24-84
Вих. 14 вiд 15.03.2012 р.
До Нацiональної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку
А У Д И Т О Р С Ь К И Й В И С Н О В О К
(звiт незалежного аудитора)
щодо фiнансової звiтнiстi
Вiдкритого акцiонерного товариства
"Харкiвський Водоканалпроект "
Звiт незалежного аудитора адресований
1. Власникам цiнних паперiв
2. Керiвництву товариства
м.Харкiв
В С Т У П
Основнi вiдомостi про емiтента:
Повне найменування Вiдкрите акцiонерне товариство "Харкiвський Водоканалпроект "
Код ЕДРПОУ 02494957
Мiсцезнаходження 61072, м.Харкiв, вул.Тобольська, 42-А
Дата реєстрацiї 04.04.1996р.
Опис аудиторської перевiрки
Я, незалежний аудитор Фомiчов I.А., ( сертифiкат серiї А № 01662 , виданий рiшенням Аудиторської палати України № 21 вiд 27.10.1994р., продовжений рiшенням АПУ вiд 25 вересня 2008р. № 194I1; посвiдчення члена Спiлки аудиторiв України № 383 ; Свiдоцтво про внесення до реєстру аудиторiв , якi можуть проводити аудиторськi перевiрки фiнансових установ , серiя А № 000310 видане ДКРРФП 25.06.2004р ( продовжене розп. Держфiнпослуг № 1371 вiд 13.11.2008р.) , директор ТОВ АФ "Форпост", здiйснив аудиторську перевiрку фiнансової звiтностi ВАТ "Харкiвський Водоканалпроект " станом на 31.12.2011 р. у складi таких форм :
1. Баланс на 31.12.2011р.
2. Звiт про фiнансовi результати за 12 мiсяцiв 2011р.
3. Звiт про рух грошових коштiв за 2011р.
4. Звiт про власний капiтал за 2011р.
5. Примiтки до рiчної фiнансової звiтностi за 2011р.
6. Додаток до примiток до рiчної звiтностi за 2011 рiк.
Перелiк перевiреної фiнансової iнформацiї :
1. Статут (нова редакцiя) Iзареєстрований 26.07.2005р. №запису 1480 105 0001012657 I
2. Змiни до Статуту I зареєстров. 22.07.2010р. №запису 1480 1050011012657I
3. Свiдоцтво про державну реєстрацiю Серiя АО1 № 088454 , вiд 24.02.2009р.
№ Запису 1480 108 0008 012657 .
4. Довiдка АА № 318045 з Єдиного державного Реєстру пiдприємств та органiзацiй України вiд 27.07.2010р.
5. Наказ №20 вiд 28.11.2011р."Про проведення iнвентаризацiї"
6. Довiдка про стан розрахункiв платежах в бюджет з ДПI на 31.12.11 р.
7. Податковi декларацiї за 2011 рiк . Декларацiя з податку на прибуток пiдприємства за 2011рiк.
8. Розшифровки окремих статей балансу , звiту про фiнансовi результати .
9. Протокол №2011I1 Загальних зборiв акцiонерiв вiд 26 квiтня 2011 р.
10. Свiдоцтво про реєстрацiю випуску акцiй у бездокументарнiй формi вiд 16.10.2010р. Реєстр. № 117I20I1I10.
11. Виписка з реєстру кодiв цiнних паперiв Нац. Депозiтарiя України вiд 25.03.2010р.
12. Глобальний сертифiкат вiд 11.10.2010р.
13. Договiр №Е-1240 вiд 25 серпня 2010р.
14. Звiт про основнi показники дiяльностi пiдприємства за 2011р.
15. Даннi бухгалтерського облiку товариства у комп'ютернiй формi.
16. Кодекс корпоративного управлiння ВАТ "Харкiвський Водоканалпроект " (затв. Головою Наглядової ради , 2010р.)
17. Наказ бIн вiд 15.01.2011р. "Про органiзацiю системи внутрiшнього контролю органвнутрiшнього аудиту".
18.Наказ № 5 вiд 15.01.2011р. <Про органiзацiю бухгалтерського облiку та облiкову полiтику
пiдприємства>
18. Оборотно-сальдовi вiдомостi по бухгалтерських рахунках.
20. Довiдка про значнi правочини у 2011р.
21. Наказ №20 вiд 28 листопада 2011р. "Про проведення iнвентаризацiї".
Метою перевiрки є висловлення професiйного незалежного судження про те , що надана фiнансова звiтнiсть вiдповiдає встановленим вимогам до її складання , та розкриттю iнформацiї згiдно прийнятої облiкової полiтики, та чи дає вона в усiх суттєвих аспектах об`єктивну iнформацiю про фiнансовий стан пiдприємства .
Перевiрка проводилася згiдно розробленому плану , у вiдповiдностi з Мiжнародними стандартами аудиту, зокрема МСА 700 <Формулювання думки та надання звiту щодо фiнансової звiтностi>, МСА 705 <Модифiкацiя думки у звiтi незалежного аудитора>, МСА 706 <Пояснювальнi параграфи та параграфи з iнших питань у звiтi незалежного аудитора> , та МСА 3000 <Завдання з надання впевненостi> , також згiдно <Вимог до аудиторського висновку при розкриттi iнформацiї емiтентами цiнних паперiв (крiм емiтентiв облiгацiй мiсцевої позики)>, затв. Рiшенням ДКЦПФР №1360 вiд 29.09.2011р. з метою отримання достатньої впевненностi , що фiнансова звiтнiсть не мiстить iстотних помилок та перекручень.
Процес аудиторської перевiрки базувався на використаннi спецiальних методiв контролю , аналiзу проведенного тестування . В процесi аудиту проводилося вивчення суттєвих оцiнок , котрими керувалося товариство при складаннi звiтностi .Аудиторська перевiрка мiстила оцiнку застосованих принципiв бухгалтерського облiку та суттєвих попереднiх оцiнок , здiйснених управлiнським персоналом, а також оцiнку загального подання фiнансових звiтiв .
Перевiрка проводилась на пiдставi бухгалтерських документiв товариства. Перевiрка не включала а нi iнвентаризацiї , а нi звiрок розрахункiв iз контрагентами перевiреного пiдприємства. Пiд час перевiрки аудитором використано необхiднi аналiтичнi операцiї на усiх етапах аудиту
Масштаб переверки становить: документальним методом 50%, розрахунково-аналiтичним -
50 % вiд загального обсягу документацiї.
Процес аудиторської перевiрки базувався на використаннi спецiальних методiв контролю , аналiзу проведенного тестування . В процесi аудиту проводилося вивчення суттєвих оцiнок , котрими керувалося товариство при складаннi звiтностi .
Аудиторська перевiрка була пiдготовлена i спланована з достатнiм рiвнем впевненостi про те, що фiнансова звiтнiсть товариства, як в розрiзi кварталiв, так i в цiлому за звiтний перiод, не має суттєвих помилок. Пiд час проведення аудиту проводилися тестування зiбраних доказiв на обгрунтування сум та iнформацiї, розкритих у фiнансових звiтах, а також проведена оцiнка вiдповiдностi застосованих принципiв облiку, нормативним вимогам, щодо органiзацiї бухгалтерського облiку i звiтностi в Українi регламентованих Законом України "Про бухгалтерський облiк i фiнансову звiтнiсть в Українi" та Нацiональними Положеннями (стандартами), якi дiяли протягом звiтного перiоду. Крiм того, шляхом тестувань, проведено оцiнку вiдповiдностi даних податкової звiтностi та даних аналiтичного облiку з метою встановлення достовiрностi визначення об'єктiв оподаткування.
В процесi аудиту проводився несуцiльний метод спостереження, основою якого є вивчення iнформацiї, наданої замовником, яка пiдтверджує вiрнiсть, обгрунтованiсть, об'єктивнiсть та реальнiсть сум, вказаних у фiнансовiй звiтностi.
Проведена аудиторська перевiрка забезпечує обгрунтовану пiдставу для висловлення думки аудитора.
Описання важливих аспектiв облiкової полiтики
За перевiрений термiн товариство здiйснювало бухгалтерський облiк згiдно облiковiй полiтицi пiдприємства , затвердженiй Наказом № 5 вiд 15.01.2011 р.
Причиною внесення змiн є оновлення деяких ПСБО , та необхiднiсть вiдповiдностi облiкової полiтики товариства сучасним вимогам.
Сутнiсть змiн полягає у бiльш чiтких формулюваннях певних аспектiв дiяльностi компанiї.
Аналiз принципiв побудови, методiв i процедур застосування облiкової полiтики пiдприємства свiдчить, що вона, в цiлому, вiдповiдає всiм вимогам П(С)БО, нормам чинного законодавства України для складання фiнансової звiтностi.
Товариством застосовується необхiдний та достатнiй спектр бухгалтерських рахункiв, якi дають можливiсть здiйснювати повний облiк усiх господарських операцiй, а також наявнiсть їх аналiтичної структури для забезпечення детальної та змiстовної iнформацiї та прийняття управлiнських рiшень, складання фiнансової, податкової та статистичної звiтностi. Господарськi подiї вiдображенi на момент виникнення, незалежно вiд часу руху коштiв за ними.
На нашу думку встановлена облiкова полiтика та прийнята система бухгалтерського облiку вiдповiдають вимогам Нацiональних Положень (стандартiв) бухгалтерського облiку в Українi.
Обрана облiкова полiтика вiдповiдає вимогам чинного законодавства
За перiод, що перевiрявся, товариство вiдповiдно до вимог чинного законодавства дотримувалось наступних принципiв облiку:
автономностi пiдприємства, за яким пiдприємство розглядається як юридична особа, що вiдокремлена вiд власникiв. Тому особисте майно i зобов'язання власникiв не повиннi вiдображатись у фiнансовiй звiтностi пiдприємства;
безперервностi дiяльностi, що передбачає оцiнку активiв i зобов'язань пiдприємства, виходячи з припущення, що його дiяльнiсть триватиме далi;
перiодичностi, що припускає розподiл дiяльностi пiдприємства на певнi перiоди часу з метою складання фiнансової звiтностi;
iсторичної (фактичної) собiвартостi, що визначає прiоритет оцiнки активiв, виходячи з витрат на їх виробництво та придбання;
нарахування та вiдповiдностi доходiв i витрат, за яким для визначення фiнансового результату звiтного перiоду слiд зiставити доходи звiтного перiоду з витратами, якi були здiйсненi для отримання цих доходiв. При цьому доходи i витрати вiдображалися в облiку i звiтностi у момент їх виникнення, незалежно вiд часу надходження i сплати грошей;
повного висвiтлення, згiдно з яким фiнансова звiтнiсть повинна мiстити всю iнформацiю про фактичнi та потенцiйнi наслiдки операцiй та подiй, яка може вплинути на рiшення, що приймаються на її основi;
послiдовностi, який передбачає постiйне (iз року в рiк) застосування пiдприємством обраної облiкової полiтики.
обачностi, згiдно з яким методи оцiнки, що застосовуються в бухгалтерському облiку, повиннi запобiгати заниженню оцiнки зобов'язань та витрат i завищенню оцiнки активiв i доходiв пiдприємства;
єдиного грошового вимiрника, який передбачає вимiрювання та узагальнення всiх операцiй пiдприємства у його фiнансовiй звiтностi в єдинiй грошовiй одиницi
Концептуальною основою формування фiнансових звiтiв товариства стали Положення (стандарти) бухгалтерського облiку України .
ВАТ складає фiнансову звiтнiсть за 12 мiсяцiв 2011 року згiдно Положенням (стандартам ) бухгалтерського облiку :
a) № 1 "Загальнi вимоги до фiнансової звiтностi" IЗатв. Нак. Мiнiстерства фiнансiв України
№ 87 вiд 31.03.1999 р.I
b) № 2 "Баланс" IЗатв. Нак. Мiнiстерства фiнансiв України
№ 87 вiд 31.03.1999 р.I
c) № 3 "Звiт про фiнансовi результати"IЗатв. Нак. Мiнiстерства фiнансiв України
№ 87 вiд 31.03.1999 р.I
d) № 4 "Звiт про рух грошових коштiв"IЗатв. Нак. Мiнiстерства фiнансiв України
№ 87 вiд 31.03.1999 р. зi змiнами , затв. Мiнiстерства фiнансiв України № 382 вiд
10.06.2010р., зар.в Мiнюстi Укр. 05.07.2010р. за №470I17765 I
i) № 5 "Звiт про власний капiтал"IЗатв. Нак. Мiнiстерства фiнансiв України
№ 87 вiд 31.03.1999 р.I
f) № 6 "Виправлення помилок i змiни у фiнансових звiтах" I Затв. Нак. Мiнiстерства фiнансiв
України № 137 вiд 28.05.1999р.I
У своїй дiяльностi товариство керується Законом України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi " вiд 16.07.99р. № 996-ХIV та Постановою Кабiнета Мiнiстрiв України вiд 28.02.2000 р.№ 419 .
Товариство застосовує План рахункiв бухгалтерського облiку у вiдповiдностi до Наказу Мiнiстерства фiнансiв України вiд 30 листопада 1999 р.№ 291 .
Коригування фiнансової звiтностi по виявленим помилкам попереднiх рокiв у 2011 р. не проводилося .
Товариство здiйснює бухгалтерський облiк та складає фiнансову звiтнiсть згiдно з Положеннями ( стандартами ) бухгалтерського облiку що дiяли станом на 31.12.2011 р.
Вiдповiднiсть даних фiнансової звiтностi даним облiку
При порiвняннi показникiв бухгалтерського облiку товариства з даними фiнансової звiтностi розбiжностей не встановлено . Фiнансова звiтнiсть складена за дiйсними даними бухгалтерського облiку .
Данi окремих форм фiнансової зiвiтностi вiдповiдають один одному та взаємоповязанi .
Достовiрнiсть фiнансової звiтностi ВАТ пiдтверджується документами первинного бухгалтерського облiку.
Встановлена межа iстотностi дорiвнює 100,0 тис.грн.
Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу
Управлiнський персонал ВАТ несе вiдповiдальнiсть за пiдготовку та достовiрне представлення фiнансових звiтiв за 2011 р. у вiдповiдностi з положеннями (стандартами) бухгалтерського облiку України . Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу охоплює : розробку, впровадження та використання внутрiшнього контролю стосовно пiдготовки та достовiрного представлення фiнансових звiтiв , якi не мiстять суттєвих викривлень внаслiдок шахрайства або помилок; вибiр та застосування вiдповiдної облiкової полiтики , а також облiкових оцiнок , якi вiдповiдають обставинам .
Вiдповiдальнiсть за повноту наданих до перевiрки документiв та фiнансових звiтiв несе керiвництво акцiонерного товариства .
Особи, вiдповiдальнi за фiнансово - господарчу дiяльнiсть:
Голова правлiння Якобчук Микола Володимирович
Головний бухгалтер Вихристюк Вiкторiя Володимирiвна
Ведення бухгалтерського облiку покладено на головного бухгалтера - Вихристюк Вiкторiю Володимирiвну, що дiє згiдно п.7 Закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" вiд 16.07.99р. № 996-ХIV.
Перевiрка проводилась у присутностi голови правлiння та головного бухгалтера товариства.
Вiдповiдальнiсть аудитора
Аудитор несе вiдповiдальнiсть виключно за висловлювання власного професiйного судження вiдносно фiнансових звiтiв за результатами аудиторської перевiрки .
Аудитор керувався законодавством України з питань господарчої дiяльностi та оподаткування , встановленим порядком ведення бухгалтерського облiку та складання фiнансової звiтностi, прийнятими Мiжнародними стандартами аудиту, впевненностi та етики ,зокрема МСА 720(в новiй редакцiї> <Вiдповiдальнiсть аудитора стосовно iншої iнформацiї в документах, що мiстять перевiренi фiнансовi звiти> , та МСА 240 <Вiдповiдальнiсть аудитора та розгляд шахрайства i помилок пiд час аудиторської перевiрки фiнансової звiтностi>, Законом України "Про аудиторську дiяльнiсть", та <Вимогами до аудиторського висновку при розкриттi iнформацiї емiтентами цiнних паперiв (крiм емiтентiв облiгацiй мiсцевої позики)>, затв. Рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку № 1360 вiд 29.09.2011р.
Цi нормативи та законодавчi акти вимагають вiд аудитора дотримання етичних вимог , а також планування й виконання аудиторської перевiрки для отримання достатньої впевненностi , що фiнансовi звiти не мiстять суттєвих викривлень.
Аудит передбачає виконання аудиторських процедур для отримання аудиторських доказiв стосовно сум та та розкриттiв у фiнансових звiтах . Вибiр процедур залежить вiд суджень аудитора . До таких процедур входить i оцiнка ризикiв суттєвих викривлень фiнансових звiтiв внаслiдок шахрайства або помилок . Виконуючи оцiнку цих ризикiв, аудитор розглядає заходи внутрiшнього контролю , що стосується пiдготовки та достовiрного представлення рiчної фiнансової звiтностi , з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам . Аудит включає також оцiнку вiдповiдностi використаної облiкової полiтики , прийнятнiсть облiкових оцiнок , зроблених управлiнським персоналом , та загального представлення фiнансової звiтностi .
Аудитор вважає , що за результатами перевiрки отримано достатньо пiдстав для висловлення свого професiйного судження по предмету перевiрки .
В И С Н О В О К
В результатi проведення аудиту , у межах визначеного масштабу , встановлено , що надана фiнансова iнформацiя дає дiйсне i повне уявлення про реальний склад активiв i пасивiв пiдприємства .
Концептуальна основа , покладена у основу складання фiнансових звiтiв вiдповiдає вимогам дiючого законодавства .
Аудитор вважає , що фiнансова звiтнiсть товариства складена за дiйсними данними бухгалтерського облiку, вiдповiдає встановленим вимогам чинного законодавства України та прийнятої облiкової полiтики i досить вiрогiдно вiдтворює фактичне фiнансове становище пiдприємства на 31.12.2011 р.
Висновок аудитора грунтується на аналiзi достатнього обсягу iнформацiї щодо наслiдкiв фiнансово-господарської дiяльностi товариства.
Дiйсний фiнансовий стан емiтента вiдповiдає рiчнiй фiнансовiй звiтностi , складенiй емiтентом.
Результати дiяльностi за 2011 рiк вiдповiдають рiчнiй фiнансовiй звiтностi , складенiй емiтентом.
Аудиторський висновок , на думку аудитора , є позитивним.
Аудит чистих активiв товариства
Вiдповiдно до Цивiльного кодексу України вiд 16.01.2003р. № 435-IV (частина третя ст.155 ЦКУ) акцiонерне товариство по пiдсумках фiнансового-господарчого року повинне порiвняти розмiр свого статутного капiталу з вартiстю чистих активiв товариства . Якщо розмiр статутного капiталу бiльше розмiру чистих активiв товариства , то пiдприємству необхiдно здiйснити ряд запобiжних заходiв . А саме-акцiонерне товариство повинне або зменшити свiй статутний капiтал до розмiру вартостi чистих активiв ( розмiру власного капiталу пiдприємства ), або (якщо вартiсть чистих активiв нижче мiнiмального розмiру статутного капiталу , встановленого законодавством) пiдприємство пiдлягає лiквiдацiї . Таким чином, акцiонерне товариство повинне постiйно контролювати розмiр чистих активiв та статутний капiтал , якщо у балансi пiдприємства мають мiсце збитки або неоплачений капiтал . Крiм того , акцiонерне товариство повинне постiйно турбуватися про прибуткову дiяльнiсть .
Розрахунок вартостi чистих активiв товариства :
Активи , усього:::::::::::::.. - 4 495,0 тис.грн.
Зобов`язання , усього:::::::::::..-2489,0 тис.грн.
Розрахункова вартiсть чистих активiв::::.- 2006,0 тис.грн.
Статутний капiтал::::::::::::..- 30,0 тис.грн.
Неоплачений капiтал:::::::::::..-"-
Вилучений капiтал::::::::::::.-"-
Скоригований статутний капiтал::::::.- 30,0 тис.грн.
Чистi активи товариства бiльше статутного капiталу на 1976,0 тис.грн., що є дуже гарним показником.
На думку аудитора , такий розмiр чистих активiв вiдповiдає вимогам законодавства.
На думку аудитора , iнша iнформацiя , що розкривається товариством та подається до НКЦПФР разом з фiнансовою звiтнiстю , не мiстить суттєвих невiдповiдностей мiж фiнансовою звiтнiстю, що надана до аудиторської перевiрки.
Значнi правочини ( 10 i бiльше вiдсоткiв вартостi активiв товариства за даними останньої рiчної фiнансової звiтностi ) :
у 2011 роцi товариством здiйснено такi значнi правочини :
- з ПАТ"Днiпроенерго" (дог.№4021I10 вiд 26.02.10р., акт бIн вiд 31.08.2011р.
на суму -232,8 тис.грн.
- з КП "Днiпроводоканал" (дог.№4123 вiд 08.10.09р., акт бIн вiд 05.10.11р.
на суму - 1005,1тис.грн.
- з УЖКГ Рубежанської мiської ради (дог.№3119I141 вiд 09.12.11р. , акт бIн вiд 31.12.11р. на суму - 228,1 тис.грн.
На думку аудитора цi правочини цi правочини цiлком вiдповiдають характеру дiяльностi товариства та чинному законодавству .
Стан корпоративного управлiння
Головою Наглядової ради товариства у 2010р. затверджений Кодекс корпоративного управлiння ВАТ "Харкiвський Водоканалпроект ". Положення цього документу цiлком вiдповiдають вимогам чинного законодавства щодо корпоративного управлiння. У своїй поточнiй дiяльностi товариство дотримується вимог прийнятого Кодексу .
На думку аудитора стан корпоративного управлiння товариства цiлком задовiльний.
Внутрiшнiй аудит
Згiдно Наказу бIн вiд 15.01.2011р. "Про органiзацiю системи внутрiшнього контролю та внутрiшнього аудиту", вiдповiдальним за органiзацiю системи внутрiшнього контролю та внутрiшнього аудиту призначений Чмелев I.Ю.
На думку аудитора , система внутрiшнього контролю, побудована товариством, досить дiєва , i вiдповiдає потребам товариства .
На думку аудитора ризики суттєвого викривлення фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства вiдсутнi.
Основнi вiдомостi про аудиторську фiрму :
1 Повне найменування юридичної особи вiдповiдно до установчих документiв Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю Аудиторська фiрма <Форпост>
2 Дата та орган проведення державної реєстрацiї 21.04.2000р , Виконавчий комiтет Харкiвської мiської ради
3 Номер та дата видачi Свiдоцтва про внесення до Реєстру аудиторських фiрм та аудиторiв, якi одноособово надають аудиторськi послуги , виданого Аудиторською палатою України Свiдоцтво про внесення в Реєстр аудиторських фiрм №2360, видане рiшенням АПУ № 158 вiд 26.01.2006 р. , продовжено рiшенням АПУ №222I3 вiд 30.11.2010р.
4 Номер та дата видачi Сертифiката аудитора ( серiя <А> на право перевiрки пiдприємств та фiнансових установ) сертифiкат серiї А № 01662 , виданий рiшенням Аудиторської палати України № 21 вiд 27.10.1994р., продовжений рiшенням АПУ вiд 25 вересня 2008р. № 194I1
5 Мiсцезнаходження юридичної особи м.Харкiв, вул.Сидоренкiвська, 58
6 Телефон юридичної особи 337-24-84
Дата видачi висновку - 15.03.2012р.
Основнi вiдомостi про умови договору на проведення аудиту :
Договiр № 12 вiд 12.02.2012 р.
Перiод, яким охоплено проведення аудиту - з 31.12.10р. по 31.12.2011р.
Дата початку проведення аудиту 12.02.2012 р.
Дата закiнчення проведення аудиту 15.03.2012 р.
Висновок складено на 9 аркушах у трьох примiрниках.
Директор
ТОВ Аудиторської фiрми "Форпост" IФомiчов I.А.I
IСертифiкат аудитора Серiя А №1662 I |
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформація про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його положення на ринку; інформація про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі постачання |
Основним видом дiяльностi iнституту є виконання проектно-вишукувальних та кошторисних робiт по новому будiвництву, реконструкцiї, технiчному пере- обладнанню, проведенню капiтального ремонту систем водопостачання, водо- вiдведення, пов'язаних з ними та промислових гiдротехнiчних споруд. Крiм того:
-iнститут виконує чинно дiючим Державним будiвельним нормам (ДБН) функцiї терiторiальної дiяльностi за технiчною полiтикою у вищевказаної пiдотраслi по 8 областях України, розглядає та погоджує завдання на проектування, веде вiд- бiрковий контроль розроблених проектiв та iнше;
-приймає участь в розробцi та корегуваннi Державних будiвельних норм, стандартiв та iншої нормативної документацiї по своєму напрямку дiяльностi;
-може виконувати гiдроiзоляцiйнi та наладочнi роботи;
-надає послуги по орендi власних примiщень.
Перспективнiсть реалiзацiї договорiв на пректування систем водопостачання та водовiдведення УЖКХ Рубежанського мiської ради, МКВП "ДнiпроВодоканал" м.Днiпропетровськ , УКГВК Бердянської мiської ради.
Залежнiсть вiд сезонних змiн вiдсутня.
Основнi ринки збуту - Україна.
Основнi клiєнти: "ЗАлК" ПАО , ГКП ПУВКХ м.Херсона, ДнепрАЗОТ ПАО , Днепроэнерго ПАО , Днiпроводоканал КП,м.Днiiпропетровськ, Павлоградводоканал КП, Павлоградуголь ПАО, УЖКХ Рубежанського мiської ради, УКГВК Бердянської мiської ради.
Основнi ризики в дiяльностi емiтента - змiна умов фiнансування.
Заходи емiтента щодо зменшення ризикiв, захисту своєї дiяльностi та розширення виробництва та ринкiв збуту: участь у конференцiях, спецiалiзованих виставках, публiчни виступи та постiйна iнформацiя можливих замовников, участь у тендерах.
Канали збуту й методи продажу, якi використовує емiтент - договорнi вiдносини.
Про джерела сировини, їх доступнiсть та динамiку цiн - товариство виконує проектно-вишукувальнi та кошториснi роботи та здає власне майно в оренду.
Iнформацiя про особливостi стану розвитку галузi виробництва, в якiй здiйснює дiяльнiсть емiтент: Конкуренцiя в галузi є стабiльною. Особливостью нашої продукцiї є спецiальна науково-технiчна продукцiя в галузi водопостачання та водовiдведення. План нашого розвiтку здiйснюється шляхом втiлення європейського та свiтового досвiду у технологiях водопостачання та водовiдведення, промислової гидротехницi.
Розвиток нашої галузi виробництва здiйснюється шляхом впровадження нових технологiй в будiвництвi.
Конкуренцiя в галузi є стабiльною.Особливостью нашої продукцiї є спецiальна науково-технiчна продукцiя в галузi водопостачання та водовiдведення. План нашого розвiтку здiйснюється шляхом втiлення європейського та свiтового досвiду у технологiях водопостачання та водовiдведення, промислової гидротехницi. Основнi конкуренти - пiдприємства, якi надають аналогiчнi послуги.
Про особливостi продукцiї (послуг) емiтента - товариство виконує проектно-вишукувальнi та кошториснi роботи та здає власне майно в оренду.
Перспективнi плани розвитку емiтента: розширення обсягiв проектно-вишукувальних робiт.
Кiлькiсть постачальникiв за основними видами сировини та матерiалiв, що займають бiльше 10 вiдсоткiв в загальному об'ємi постачання - 0. |
Інформація про основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з його господарською діяльністю, їх необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб фінансування |
Протягом останнiх 5 рокiв було придбано активiв на суму 293 тис. грн. , в т.ч. : - вiдбулось полiпшення будiвлi за рахунок капiтальних ремонтiв на суму 121,1 тис. грн. - придбано обладнання на суму 109,8 тис. грн. - придбано iнструментiв та приладiв на суму 62,1 тис. грн. За цей перiод вiдбулося вiдчуження активiв на суму 14,0 тис. грн., в т.ч. : - транспортнi засоби на суму 14,0 тис. грн.
Пiдприємство не планує значних iнвестицiй або придбання, пов'язаних з його господарською дiяльнiстю. |
Інформація про основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання активів, місцезнаходження основних засобів. Екологічні питання, що можуть позначитися на використанні активів підприємства, інформація щодо планів капітального будівництва, розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, в тому числі вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване зростання виробничих потужностей після її завершення |
Основнi засоби емiтента включають будiвлi, споруди, машини та обладнання транспортнi засоби. Всi основнi засоби знаходяться в належному технiчному станi. Пiдприємство у iнших осiб основнi засоби не орендує. В звiтному перiодi не було правочинiв щодо вiдчуження основних засобiв. Виробничi потужностi задовольняють потребам емiтента. Ступень використання - 22,8 %. Спосiб утримання активiв полягає в тому, що активи пiдприємства iнвентаризуються, їх вартiсть вiдображається в балансi пiдприємства. Мiсцезнаходження основних засобiв вiдповiдає мiсцезнажодженню пiдприємства(М.Харкiв,вул.Тобольська 42а). Екологiчнi питання не впливають на використання активiв пiдприємства. Капiтальне будiвництво не планується, т.к. такi плани потребують значних грошових вкладень. Планується модернизацiя основних засобiв, втiлення нових програм для того щоб бути конкурентноспроможним.
Капiтальне будiвництво не планується, т.к. такi плани потребують значних грошових вкладень. Планується модернизацiя та ремонт основних засобiв, втiлення нових програм для того щоб бути конкурентноспроможним. |
Інформація щодо проблем, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від законодавчих або економічних обмежень |
1. Признанння державою водопостачання та водовiдведення однiєю з найвищих державних проблем.
2. Необхiднi кошти для створення та забезпечення населення якiсною питною водою та оздоровлення водоймищ.
3. Модернiзацiя технiчних засобiв проектування.
4. Низька оплата працi. |
Інформація про факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за порушення законодавства |
У звiтному перiодi штрафiв i компенсацiй за порушення чинного законодавства не було. |
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента |
Основою полiтики фiнансування в АТ є такi принципи: - пошук замовникiв та виявлення їх фiнансових можливостей; - iнформацiя та реклама про виконання робiт та iнших послуг; - узгодження з замовниками їх можливостей по фiнансуванню конкретних робiт з урахуванням державних цiн на проектнi роботи та конкретних пропозицiй; - виконання проектної документацiї тiльки пiсля авансування робiт. Однак, за дорученням державних установ, Облдержадмiнiстрацiй, мiських виконкомiв виконується проектна документацiя на основi пiдписаних договрiв, але пiсля прийому проектної продукцiї замовники не проводять проплату в повному обсязi, а iнститут сплачує ПДВ та податок на прибуток. При цьому АТ терпить значнi збитки.
Робочого капiталу для поточних потреб достатньо.
Можливi шляхи покращення лiквiдностi за оцiнками фахiвцiв емiтента - покращення якостi робiт. |
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та про очікувані прибутки від виконання цих договорів |
Вартiсть укладених, але ще не виконаних договорiв (контрактiв) на кiнець звiтного перiоду (загальний пiдсумок) - 937,6 тис.грн. на кiнець року.
Очикуванi прибутки вiд виконання цих договорiв - не менш 300,0 тис.грн. |
Стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва, реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому) |
Виходячи з сучасних умов в економiцi держави, низького рiвню економiчного та фiнансового стану пiдприємств металургiйної, хiмiчної та верстато- будiвної галузей промисловостi та управлiнь водопровiдно-каналiзацiйних господарств областей та мiст, неможливо складати бiльш-менш об'єктивнi плани попиту проектної продукцiї. Тому iнститут займається iндивiдуальним пошуком замовникiв i по орiєнтовним прогнозам на звiтний рiк iнститут буде забезпечений по основному напрямку своєї дiяльностi на 50,0%. З метою зменшення собiвартостi продукцiї належить позбавитись вiд зайвих, застарiлих технiчних устаткувань та спецiального автотранспорту (бурових автомобiлiв) та iнше. Окрiм того, iнститут також орiєнтується на вiдновлення зв'язкiв з Росiєю та залучення нових замовлень з iнших зарубiжних держав.
Стратегiя подальшої дiяльностi емiтента щонайменше на рiк вiдсутня.
Стратегiя подальшої дiяльностi емiтента щонайменше на рiк - щодо полiпшення фiнансового стану: збiльшення обсягу виробництва.
Iстотнi фактори, якi можуть вплинути на дiяльнiсть емiтента в майбутньому - змiни в законодавствi. |
Опис політики емітента щодо досліджень та розробок |
Дослiдженя та розробки за звiтний рiк не проводились. |
Інформація щодо судових справ, стороною в яких виступає емітент, його дочірні підприємства або його посадові особи (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових справ про це зазначається |
Протягом звiтного перiоду судових справ, стороною в яких виступає емiтент, його дочiрнi пiдприємства або його посадовi особи не було. |
Інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента, у тому числі, за наявності, інформацію про результати та аналіз господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі |
Вважаємо, що наведеної у рiчному звiтi АТ iнформацiї цiлком достатньо для оцiнки iнвестором фiнансового стану та результатiв дiяльностi емiтента, тому вважаємо недоцiльним вказувати iншу(додаткову) iнформацiю. |
|
|